A A A K K K
для людей з порушеннями зору
СТАРОКРИВИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №5
НЕТІШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ШЕПЕТІВСЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

МО класних керівників

  

В записнику класного керівника багато сторінок. Життя та досвід заповнюють їх поступово. Є тут барвисті сторінки почуттів і вражень, чорно-білі сторінки вказівок, розпоряджень, інструкцій, блакитні сторінки роздумів. І все це про те, як виховати майбутнього громадянина України, громадянина патріота.

Адже виховання - це духовна територія спілкування дорослих та дітей, і спеціально організований педагогічний процес. Звичайно, вирішальну роль у розвитку маленької людини відіграє дух школи: цінності, відтінки стосунків, традиції, спілкування. Все це дуже відчутно, але не піддається вимірам. Та як професіонали ми маємо справу з процесом професійної діяльності, який не можна ні будувати, ні розвивати, не оцінюючи результатів. Не вимірюючи його «температури».

Успіх виховання багато в чому залежить від правильного врахування та об'єктивної оцінки його результатів. Кожен класний керівник повинен уміти аналізувати й оцінювати хід і результат своєї роботи. Це необхідно з двох причин. Перша: зроблені аналіз та оцінка дають змогу виявити додаткові ресурси педагога-професіонала, застосувати нові методики в роботі, вказують на інший підбір необхідних засобів, а отже, загалом сприяють продуктивності діяльності. Друга причина: в процесі аналізу й оцінювання виховної діяльності в свідомості педагога народжується модифікація ідеального уявлення про її результат, визріває новий варіант мети, що дає додатковий імпульс класному керівникові. Вихованцю теж цікаво відстоювати свої особистісні зміни й коректувати їх. Лише спираючись на досягнуте, можна успішно просуватися вперед.

Мета:

  • створення сприятливих умов для всебічного розвитку дітей, їх адаптації в соціумі, формування демократичного світогляду, ціннісних орієнтирів, засвоєння морально-етичних норм, сприйняття власної індивідуальності, впевненості в собі, на усвідомленому виборі саме здорового способу життя, через пропаганду духовних надбань українського народу, через заходи, спрямовані на виховання любові до рідної землі, на осмислення самовизначенні у виборі професії, та на співпраці з батьками, з закладами охорони здоров’я та громадськими організаціями.

Завдання:

  • Надання допомоги класним керівникам в удосконаленні форм та методів організації виховної роботи.
  • Формування у класних керівників теоретичної та практичної бази для моделювання системи виховання в класі.
  • Вивчення та узагальнення цікавого досвіду роботи класних керівників.
  • Сприяння розвитку виховної системи школи.
  • Розвиток творчих здібностей класного керівника.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень