A A A K K K
для людей з порушеннями зору
СТАРОКРИВИНСЬКА ГІМНАЗІЯ "ПАТРІОТ"
НЕТІШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ШЕПЕТІВСЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Сигнал "Повітряна тривога"

ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

СТАРОКРИВИНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ "ПАТРІОТ" ЩОДО ДІЙ У РАЗІ ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ ТА МІННОЇ НЕБЕЗПЕКИ

I. Загальні положення

  1. Ця інструкція визначає алгоритм дій учнів, педагогів та працівників гімназії "Патріот" у разі оголошення повітряної тривоги, повідомлення про мінування або обох загроз одночасно.
  2. Дії учасників освітнього процесу здійснюються згідно з:планом евакуації гімназії,Інструкцією з дій у надзвичайних ситуаціях
  3. Відповідальність за організацію евакуації:

      3.1.Вчителі, які проводять уроки на момент тривоги, відповідають за свої класи.

      3.2.Інші працівники закладу освіти– за решту учасників освітнього процесу.

  1. Технічний персонал забезпечують безперешкодний прохід за маршрутами евакуації.
  2. Формується команда реагування гімназії з числа працівників для координації дій під час надзвичайної ситуації.

II. Підготовка до надзвичайних ситуацій

  1. Усі учні та працівники мають бути:

Ознайомлені з маршрутами евакуації та місцями укриття.

Навчені правилам поведінки в укриттях.

Залучені до регулярних тренувань з евакуації.

  1. У разі необхідності залучаються:ДСНС, поліція, служба освітньої безпеки,Психолог або особа, відповідальна за психоемоційну підтримку

III. Дії у разі різних варіантів загроз

Варіант 1: Надходить повідомлення про замінування, а потім – сигнал «Повітряна тривога»

Якщо учасники освітнього процесу вже знаходяться поза межами закладу освіти:

  1. Якщо обстеження будівлі завершено, і небезпеки не виявлено – укриття організовується в укритті гімназії.
  2. Якщо обстеження триває – учасників евакуйовують до укриття закладу освіти
  3. Команда реагування:

Виконує вказівки керівника.

Координує евакуацію до безпечного укриття.

Повідомляє батьків про переміщення.

Організовує домедичну допомогу, за потреби.

Повертає учасників до навчання після завершення тривоги.

Варіант 2: Учні в укритті гімназії, і надходить повідомлення про мінування

  1. Черговий адміністратор:

Негайно повідомляє поліцію.

Аналізує ситуацію та приймає рішення: залишатись в укритті чи евакуюватись.

Координує дії персоналу.

  1. Команда реагування:

Оповіщає про зміну ситуації та готує евакуацію, якщо це безпечніше.

За потреби – забезпечує залишення учасників у місці перебування.

Допомагає пораненим, за потреби викликає екстрені служби.

Повідомляє батьків.

Контролює повернення до навчання після завершення загрози.

IV. Вимоги до укриттів

  1. Укриття має бути:

Розташовані на відстані до 500 м від школи

Схвалені як ЗСЦЗ, споруди подвійного призначення, підвали тощо

  1. Укриття визначаються у Плані евакуації з урахуванням:

Кількості учнів та персоналу

Наявності маломобільних осіб

V. Поведінка в укритті

  1. Зберігати спокій, не панікувати.
  2. Дотримуватись вказівок педагогів та відповідальних осіб.
  3. За потреби – надати/отримати медичну допомогу.
  4. У разі переміщення – повідомити батьків про нове місцезнаходження.

 

Директор                                                                                                                    Олена ГРУША

 

 

Алгоритм дій працівників різновікової групи  за сигналу

«Повітряна тривога»

У випадку сигналу «Повітряна тривога» усі, без винятку, працівники дошкільного підрозділу зобов’язані дотримуватися наступного алгоритму дій: 

1. Відповідальна особа вмикає наявну систему оповіщення (найпростіший засіб об'єктового оповіщення - шкільний дзвінок).

2. Почувши сигнал «Повітряна тривога», вихователі групи подають дітям сигнал про евакуацію; швидко рахують дітей відповідно до списку; помічник вихователів негайно зачиняє усі вікна, вхідні двері усіх приміщень, перекривають воду, вимикають світло.

3. Швидко одягають дітей та організовують їх переміщення в укриття.

4. Взяти із собою: список дітей групи; «рюкзак безпеки групи» і «рюкзак безпеки дитини»; засоби захисту (ванто-марлеві пов'язки тощо); ємності із чистою водою (яку замінюють щодня); маркер. Чергові/відповідальні особи по закладу освіти допомагають дітям пройти в укриття.

5. Працівники та діти групи йдуть в укриття за визначеним маршрутом (мапою евакуації).

6. Вихованці різновікової групи виходять через основний вихід(парадний) і заходять в укриття останніми ,а виходять першими 

 7. В укритті вихователі ще раз перевіряють кількість дітей за списком.

 8.Якщо звучить сигнал «Повітряна тривога» під час денного сну, вихователі разом з помічником мають розбудити, підійняти, швидко одягнути дітей і пройти разом з черговими  в укриття.

9. Якщо звучить сигнал «Повітряна тривога» під час прогулянки, вихователі організовано ведуть дітей із майданчика в укриття, а помічники вихователів беруть списки дітей групи, «рюкзаки безпеки» та негайно йдуть до вихователя групи і допомагають їм відвести дітей в укриття.

10. В укритті різновікова група швидко та спокійно займає своє місце.

11. Вихователі заздалегідь продумують план роботи з дітьми в укритті та готують дитячі книжечки, іграшки, олівці, фломастери, розмальовки, настільні ігри тощо (це можна занести в укриття завчасно) і разом з практичним психологом проводять освітню роботу з дітьми з наданням їм психолого-педагогічної підтримки у НС. 1

12. Усі працівники перебувають в укритті, поки не буде  сигналу «Відбій повітряної тривоги». Після оголошеного відповідальною особою цього сигналу дорослі допомагають відвести дітей до приміщення групи (чи на майданчик).

УВАГА! Працівники дошкільного підрозділу  не повинні залишати жодної дитини без нагляду; вихователі несуть персональну відповідальність за життя і безпеку дітей.  

 

Директор                                                                                                               Олена ГРУША

 

Додаток 2

 до наказу директора

12.09.2023 № 63 аг

  

                                                                                             ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор Старокривинської гімназії «Патріот»

____________Олена ГРУША

Алгоритм

дій працівників Старокривинської гімназії

«Повітряна тривога чи іншому оповіщенні про небезпеку»

  1. Черговий педагогічний працівник І поверху вмикає наявну систему оповіщення закладу (найпростіший засіб об'єктового оповіщення - шкільний дзвінок).
  2. Вчитель ,що знаходиться на уроці оповіщає учнів про загрозу, а батьків – про переміщення дітей до укриття(у вайбер-сповіщення)
  3. Необхідно організувати пересування двома колонами в приміщенні класу та швидко залишити кабінет.
  4. Для супроводу 1-2 класів додатково долучається медична сестра .
  5. Через запасний вихід виходять учні 1-4 класів та 5-8 класів колонами почергово у порядку розміщення класів
  6. Через основний вихід виходять учні 9 класу та працівники
  7. Черговий адміністратор здійснює облік дітей в укритті. 
  8. Завідуюча господарством після оголошення сигналу оповіщення  перевіряє всі приміщення закладу на відсутність у них учасників освітнього процесу та працівників закладу, по завершенню перевірки прямувати до найближчого укриття.
  9. Учні, які знаходяться на подвір'ї закладу, під час сигналу оповіщення повинні самостійно рухатися до найближчого укриття фонду захисних споруд. 
  10. У середині захисної споруди черговий педагогічний працівник(черговий вчитель ІІ поверху) допомагає учасникам освітнього процесу швидко та спокійно зайняти місця. 
  11. Під час перебування в захисній споруді вчителі  здійснюють необхідну підтримку, заходи для комфортного та спокійного перебування в укритті. 
  12. Після завершення небезпеки та оголошення про відбій тривоги, вчителі та черговий адміністратор слідкують за тим, щоб вихід усіх учасників освітнього процесу з укриття здійснювався колонами або групами. 
  13. Під час переміщення до укриття необхідно врахувати наявність інклюзивних класів. У випадку присутності дітей з ООП – попередньо проводити з ними навчання та бесіди, передбачити швидке та спокійне переміщення до укриття, спеціальне місце та заходи, що будуть здійснюватися в укриттях для максимального залучення до них дітей з ООП.

 

Директор                                                                                                                    Олена ГРУША

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень