Щоденник. Класний журнал.
Відповідно до чинного законодавства з метою упровадження системи е-документообігу рішенням педагогічної ради №2 від 31.08.2022 р. з 1 вересня 2022 р. Старокривинський ліцей №5 перейшов виключно на електронний журнал фіксації динаміки освітнього процесу та успішності учнів. Протягом серпня ми здійснили апробацію двох електронних платформ - atoms та Нові знання. У результаті наш вибір зупинився на платформі Нові знання, яка повністю відповідає всім вимогам до даного виду електронних ресурсів.
Журнал на платформі нові знання функціонує в двох видах:
1) для вчителів - електронний класний журнал;
2) для учнів і батьків - електронний щоденник (працює як з ПК, так і у вигляді мобільного додатку).
Дані для входу батьки й учні/учениці можуть отримати у свого класного керівника або в адміністратора електронного журналу ліцею, надіславши повідомлення на Viber +380979410246
На даній сторінці пропонуємо перелік корисних покликань, які допоможуть зорієнтуватися у даному питанні:
Коротка презентація платформи Нові знання (Nz.ua)
Допомога педагогічним працівникам
Інструкція з використання порталі Нові знання для батьків і учнів (pdf)
Відеоінструкція для батьків і дітей
Покликання для завантаження додатку Нові знання з Google play для Android / власники iPhone завантажують з App Store
Вхід на головну сторінку порталу Нові знання https://nz.ua/
Основна мета впровадження електронного журналу:
- підвищення ефективності роботи педагогів, сприяння створенню нових форм педагогіки партнерства усіх суб’єктів освітнього процесу, формування їх цифрової компетентності та інформаційної культури;
- удосконалення освітнього менеджменту за допомогою автоматизації збирання, оброблення, зберігання, використання та відображення інформації закладу освіти із застосуванням інтегрованої бази даних;
- оперативність, достовірність і цілісність інформації, що використовується в процесі освітньої діяльності;
- організація освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання та сприяння побудові індивідуальної освітньої траєкторії учня;
- підвищення мотивації учнів до відвідування занять та вивчення навчальних предметів;
- посилення участі батьків в освітньому процесі шляхом налагодження інтерактивного зв’язку між вчителем, батьками та учнями;
- зменшення паперових інформаційних потоків;
- створення єдиного інформаційного освітнього простору.