Алгоритм
дій колективу Старокривинської гімназії «Патріот» у умовах відключення електроенергії
І. Дії у разі раптового відключення або часткового (не більше 5 годин)
1.Черговий адміністратор здійснює оцінку ситуації:
1.1.Визначити, чи є загроза життю або здоров'ю учасників процесу.
1.2.Перевірити наявність освітлення в коридорах, сходах, туалетах.
1.3. Зв’язатися з місцевими органами влади у разі потреби додаткової допомоги.
2.Організація освітнього процесу:
2.1 Якщо є можливість, продовжити заняття при наявності автономного освітлення або природнього освітлення.
2.2.У разі тривалого відключення перейти на дистанційне навчання або змінити розклад уроків.
3.Чергові вчителі І та ІІ поверхів повинні слідкувати:
3.1.за уникненням скупчення учнів у темних приміщеннях.
3.2. за спокоєм і дисципліною серед учасників освітнього процесу.
4. Приміщення дошкільного підрозділу забезпечуються автономним живленням у випадку темної пори доби(світлодіодна стрічка ,генератор ,павербанки)
ІІ. Дії в умовах не повного відключення електроенергії (від 6 до 8 годин)
1.Заклад освіти переходить на змішану форму навчання(очні та дистанційні)
2.Припиняється гаряче харчування
3.Працівникам їдальні оголошується простій
4. У Старокривинській гімназії "Патріот" припиняють свою роботу група подовженого дня
5 .Різновікова група переводиться у короткотривалий режим (4години на день)
6. Завідуюча господарством намагається організувати комфортні умови:
6.1.Забезпечити теплі місця для перебування дітей за допомогою генератора
6.2.Надати доступ до питної води та сухих пайків у разі потреби.
7. Робоче місце вчителя визначається відповідно до оремо затвердженого розкладу
ІІІ .Дії в умовах відключень електроенергії 8 годин і більше
1.У разі тривалого відключення електроенергії (повного блекауту) всі працівники повинні з’явитись на робочому місці о 8.30 для обговорення та планування подальших дій
2.Адміністрація закладу скликає позачергове засідання педагогічної ради.
2.1.Засідання може відбутися у форматі, доступному за умовами (очний, за можливості дистанційний, або в інший спосіб).
2.2.Педагогічна рада може ухвалити рішення про внесення змін до структури та режиму роботи закладу освіти, враховуючи обставини. Зокрема, може бути ухвалене рішення про: перенесення навчальних днів, встановлення позапланових канікул;перехід на альтернативні форми навчання (за умов доступу до дистанційних технологій);інші організаційні заходи для забезпечення безпеки учасників освітнього процесу.
3.Учителям варто переглянути календарні планування та внести до них зміни визначивши, які теми можливо об'єднати, інтегрувати з темами інших предметів, віддати на самостійне опрацювання учням, а які — розглядати лише синхронно.
4.Класні керівники координують роботу класних колективів інформують учнів, батьків про зміни через доступні канали комунікації (електронна пошта, месенджери, офіційний сайт закладу тощо).
5. Під час дистанційної роботи у асинхронному режимі учителі мають забезпечити учнів навчальними матеріалами для самостійного опрацювання (друковані матеріали, завдання на флеш-накопичувачах тощо)який надають учням у приміщенні закладу освіти за відсутності «повітряної тривоги» з 9.00 до 11.00 .Щодня
6.Вихователі різновікової групи розробляють дистанційні завдання які надаються батькам у телефонному режимі.
7. Під час повного блекауту з 11 години і до завершення робочого дня всі педагогічні працівники :працюють над самоосвітою, створюють дидактичні матеріали або виконують окремі завдання адміністрації.
8. Технічні працівники можуть бути переведені на простій або чергувати у закладі освіти за окремим графіком